Elek Betti

Ki vagyok én?

Ki vagyok én?

2017. március 29.

_mg_8340-2_masolat.jpg

Elek Betti vagyok – gyakorló vállalkozó, szárnyait bontogató divattervező, alkalomadtán rendezvényszervező, folyamatos önfejlesztő, lelkes motivátor, örök álmodozó és megvalósító.

Pár évvel ezelőtt nem is gondoltam, hogy valamikor majd ezeket írom magamról – sőt azt sem, hogy egyszer majd publikálom az írásaimat – és ha őszinte akarok lenni akkor nem is vágytam rá, főleg nem arra, hogy a saját lábamra álljak és elindítsak egy önálló vállalkozást.

Egészen odáig amíg bele nem kerültem egy új társaságba, új emberek közé – akik teljesen másképp gondolkoztak, mint ahogyan addig én és az addigi környezetem. Ők merészek voltak, hittek magukban és az álmaikban, bátran mentek előre, nem féltek, amit elterveztek azt meg is valósították – Döbbenetes hatással voltak rám, olyannyira, hogy elhatároztam, hogy én is ilyen ember szeretnék lenni.

Nagyon motivált voltam, ezért viszonylag rövid idő alatt letisztult bennem az, hogy mihez kezdjek, mivel szeretnék igazán foglalkozni. Lelkes önfejlesztő és divat-rajongó lévén akkor már tisztán láttam magam előtt a vállalkozásomat, amibe egy zsúfolt, tanulással teli nyár után elindult a CABALA.

Elkezdődött valami, amire senki nem készítette fel igazán. Hiszen nekem nem volt mentorom, nem volt követendő, másolható példám, én magam nem voltam szakmabeli, nem voltak ismerettségeim, kapcsolataim, nem volt viszonyítási alapom, nem volt biztos hátterem.. viszont hittem magamban, a célomban és nagyon akartam – ez segített túlélni az első évet és ez visz előre most is.

Még mindig rengeteg tanulnivalóm van és sokat kell még fejlődnöm megannyi területen, de úgy gondolom, hogy ha még egy valaki van, aki hasonló kalandokon megy keresztül, van értelme megosztanom a kulisszák mögötti harcokat, hogy lássa: nincs egyedül - ha legalább egy valakit tudok motiválni azzal, hogy megosztom a gondolataimat és mindazt a tapasztalatot, amit én az utam során magamra szedek, akkor már megérte.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://elekbetti.blog.hu/api/trackback/id/tr6612386065
süti beállítások módosítása