Elek Betti

#CABALAlány - Ági, az elbűvölő meleg ősz színtípus

#CABALAlány - Ági, az elbűvölő meleg ősz színtípus

2020. szeptember 23.

img_6884_masolat.JPG

"Amikor a Cabala oldalán megjelent a felhívás hogy az őszi színek bemutatására keresnek ősz színtípust, nem is akartam volna magamtól jelentkezni, mert gondoltam hogy úgyis biztos nagyon sokan jelentkeznek és inkább kihagyom, de aztán a Zeka csoportban unszolt 1-2 lány hogy láttam-e és hogy mindenképp jelentkezzek, szóval beírtam egy kommentet.. Teljes meglepetés volt mikor Betti rám írt hogy lenne-e kedvem a fotózáshoz.
Engem elsősorban az lelkesített, hogy egyrészt nagyon érdekeltek a CABALA ruhák, mert a Zekás Zsófi annyit beszélt róluk, másrészt ha profi csapat csinál az emberről képeket, az mindig olyan jó visszajelzés, jó viszontlátni úgy az embernek magát, mindenképpen önbizalomtuning. nekem pedig amióta megállapításra került a színtípusom, nem volt alkalmam ilyesmire, szóval az új, 'ősz színtípus Ágit' én is nagyon kíváncsian vártam hogy viszontlássam. Maga a fotózás szerintem nagyon szuperül sikerült, Peszeki Dóri hozzáértése engem nagyon lenyűgözött, nem fotózott még soha kifejezetten portréfotós. Most láttam, hogy mitől más ez így és nagyon tetszett. Betti CABALA ruháit is imádtam és amint a karanténnak vége, menni is fogok varratni egy sajátot, ha végre tudok dönteni a bőség zavarában, hogy melyiket és milyen színben. Mácsár Andi ékszereivel meg nem vártam meg a karantén végét, az ajándékba kapott fülivel együtt már 3 van, plusz egy nyaklánc. Most persze kevesebb alkalom van viselni őket, de némelyiket már megsétáltattam párszor.

Összességében nekem szuper élmény volt, bár sokszor fotóztak már ilyen-olyan apropókból, de ez a direkt színtípusnak megfelelő fotózás ez különösen nagy élmény volt, szívesen nézegetem ezeket a képeket.
A fülbevalókra már a húgom is rákapott és vettem is neki egyet (azt amit a profilképemen viselek), ha fotóst keres valaki, akkor is ezer hogy tudni fogom kit ajánljak, ha pedig végre lesz CABALA ruhám és hordani is tudom majd, biztos vagyok benne h lesz majd aki az ajánlásomra felbukkan a showroomban. Köszönöm még egyszer azt a napot, tényleg nagy élmény volt ❤ " - Sáfár Ági (meleg ősz színtípus)
img_6874.JPG

Ruhák: CABALA

Kiegészítők: Mácsár Andi

Fotó: Peszeki Dóri portféfotós

1_1.jpg

2_2.jpg

3_2.jpg

img_6877.JPG

4_2.jpg

5_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elekbetti.blog.hu/api/trackback/id/tr3816211650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása