Elek Betti

#CABALAlány - Fanni, a ragyogó nyár típus

#CABALAlány - Fanni, a ragyogó nyár típus

2020. szeptember 23.

img_6995_masolat.JPG

"Nekem egy igazi anya-kiszabaduló program volt a fotózás és nagyon jó mérföldkő saját magammal való barátságban. A színtípusomat már tudtam, de a szekrényem azért még főleg sötét ruháját rejt, szuper volt ragyogó színekben látni magamat. Ugyanúgy a nőies vonalakkal, ami tudom, hogy van, mégis nehezen veszem fel sokszor "csak úgy" a csinos ruhát a farmer-póló helyett. Ezen most fordítottatok. A navy ruha, ami jött velem, azóta már itthon is volt rajtam, a fülbevaló pedig épp ma is, tényleg csak úgy, családi vízpartozáshoz. És nagyon köszönöm, hogy élménnyé is tettétek a fotózást, mint programot, nem gondoltam volna, hogy ennyire oldott tudok lenni a kamera előtt, de Dóri, olyan természetessé tetted nekem a furcsa pózokat is, hogy utólag visszanézve is békességet sugároznak a képek." - Nagy-Török Fanni (hideg nyár színtípus)

img_7065.JPG

Ruhák: CABALA

Kiegészítők: Mácsár Andi

Fotó: Peszeki Dóri portféfotós

6.jpg

img_7067.JPG

7.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elekbetti.blog.hu/api/trackback/id/tr7116211684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása