Elek Betti

Feltétel nélkül szeretem és elfogadom magamat..

Feltétel nélkül szeretem és elfogadom magamat..

2017. augusztus 22.

img_3580_masolat.JPG

.. Ezt a mondatot minden nőnek receptre kellene felírni és naponta legalább 3x elismételni.

Az elmúlt héten egy nagyon érdekes interjún vettem részt, melynek végén egy szuper gyakorlatra is sor került. A tükörgyakorlat amilyen egyszerűen hangzik, éppen olyan nehéz és elgondolkodtató a valóságban. Leültettek egy tükör elé és mélyen a saját szemembe kellett néznem - már magában ez a szituáció sem volt túl kényelmes, hiszen nem sokszor fordul elő velem, hogy sokáig nézek magammal farkasszemet és fürkészem a gondolataimat - és még csak ezután következett a lényeg. A lányok megkértek, hogy beszéljek arról, hogy mit szeretek magamon a leginkább, mivel vagyok elégedett az arcomon, mivel békéltem meg.. valamint, hogy mit jelent nekem nőnek lenni, miért jó nőnek lenni. Miközben én ültem a tükörrel szemben és lányos zavaromban próbáltam bókokkal elhamlozni a lányt, akit benne láttam, Orsi szorgosan kattogtatta a fényképezőgépét, Rózsa pedig mindezt videóra is vette, hogy segítse az amúgy is komfortos helyzetemet. :) 

Nem volt könnyű feladat, viszont nagyon tanulságos. Minden körülmény, ami nem megszokott és ami képes kimozdítani a komfortzónánkból az valami új tapasztalattal ajándékoz meg és erősít minket. Ez a gyakorlat pedig pont ilyen. 

Ha van kedvetek egy kis játékhoz akkor próbáljátok ki ti is. Üljetek le a tükör elé és mondjátok el magatoknak, hogy mennyire szeretitek magatokat, mivel vagytok megelégedve magatokon. Csodálatos érzés! 

 

img_3684_masolat.JPG

img_3550_masolat.JPG

img_3583_masolat.JPG

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elekbetti.blog.hu/api/trackback/id/tr2412769758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása